THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, February 14, 2010

Lawak Perempuan Masturbasi... Apa kata survery? Mampos la ko

Bahaya Masturbasi bagi Wanita... betul ke..?


Ada seorang wanita datang ke klinik, umur 50 tahun, penampilan masih ok lah, dia mengeluh kencing kadang-kadang ada rasa sakit. Biasalah doktor pun melakukan pemeriksaan rutin termasuk menyuruh wanita itu periksa urinenya. Besok paginya si wanita itu kencing dan dimasukan ke botol lalu menyuruh pembantunya untuk bawa botol itu ke klinik, pada waktu itu hujan lebat dan pembantu si wanita itu tiba-tiba tergelicik, sehingga menyebabkan botol yang dibawanya pecah. Dia bingung nak minta majikannya kencing lagi takut, pasti kena hamuk, lalu dia berpikir, lebih baik aku ganti air kencingku aja daripada kena hamuk. Si pembantu itu pun cari botol dan kencing lalu dikirim ke klinik dan dia pulang sambil membawa resit tanda terima lalu diserahkan kpd majikannya.Keesokan harinya wanita itu datang ke klinik lagi, dan doktor itu terkejut melihat hasil urinenya, lalu bertanya kpd wanita itu:


Doktor : Puan mempunyai suami?
Wanita : Tidak, udah lama jadi janda, suami saya meninggal.
Doktor: : Maaf, apakah puan punya boyfriend atau lelaki yang suka menemani puan?
Wanita: Tidak, saya dirumah saja, kadang2 ikut kegiatan sosial sikit-sikit.


     Doktor jadi tambah bingung, tapi sebagai doktor mesti berwibawa dimuka pesakit, akhirnya doktor itu berkata:


Doktor : Puannnnnn, dengan nada sehalus mungkin, dari hasil pemeriksaan air kencing yang saya jalankan saya mengucapkan tahniah kepada puan,kerana ternyata puan saat ini sedang mengandung, jadi mungkin rasa sakit kalau kencing itu diakibatkan kerana kehamilan puan dan untuk itu saya beri surat supaya puan dirujuk oleh doktor ibu mengandung untuk merawat kandungan puan.


Muka si wanita itu tiba-tiba pucat, akhirnya dengan langkah longlai dia berjalan pulang. Sesampainya dirumah wanita itu lari kedapur dan membuka almari lalu mengambil TERONG UNGU YANG BESAR DAN PANJANG yang disimpannya, lalu dia membanting-banting terung itu ke meja sampai hancur sambil berkata:


"SIAL KAU TERONG...! SIAL KAU TERONG...! PASAL DEK KAULAH AKU MENGANDUNG, MACAMANA ANAK AKU NANTI RUPANYA, JANGAN-JANGAN NANTI MUKANYA UNGU, "SIAL KAU! AKU TAK MAU PAKAI KAU LAGI!!!

0 comments: